tirsdag den 20. august 2013

4 Unbreakable E-Mini Trade Management Regler


 Når du har indtastet en e-mini handel et nyt sæt af bekymringer bliver den erhvervsdrivendes primære bekymring. Handel management er blot en af ​​de færdigheder, som en erhvervsdrivende skal blive dygtige. Som enhver erhvervsdrivende er klar over, at han eller hun ønsker prisen handling at bevæge sig i den retning, de har valgt. Men hvor langt kan du lade det gå? Hvordan maksimere afkastet af din handel? Hvad gør mange handlende gøre for at sabotere deres handel management succes?

Mens der er mange bekymringer vedrørende handel management, har jeg valgt fire regler, som jeg mener er blandt de vigtigste at observere.

Regel nummer 1 - aldrig Handel uden stop i Place

Før en erhvervsdrivende beslutter at indlede en e-mini handel, er det vigtigt at vurdere omfanget af risikoen for, at han eller hun er villig til at acceptere. Det risikoniveau kan kvantificeres ved at sætte velgennemtænkt stop loss ordrer. Der er en række måder til at beslutte, hvor meget du meget du er villig til at risikere, eller er klogt at risiko når de overvejer dit stop loss ordre. En af de mest almindelige metoder er at bruge Gennemsnitlig Ægte Range at få en idé om potentielle tidsperiode bevægelse og sæt dine stopper i overensstemmelse hermed. Det er klart, hvis markedet er yderst svingende, siger Gennemsnitlig Ægte Range nærmer 10 ticks, det ville ikke være klogt at sætte en stop loss på 10 ticks, som du let kunne stoppes i en enkelt bar. Uanset metoden, du beslutter dig for at bruge til at indstille din stop loss grænse, skal du sørge for altid at vurdere din egen risiko niveau og aldrig handle uden stop tab grænse

Regel nummer 2 - Aldrig Udvid din Stop Loss-ordre til at rumme en miste handel

Hvis der er en fejl, at jeg ser gentaget igen og igen, dens e-mini handlende flytter deres stop loss ordrer til højere niveauer på en taber handel. Jeg forstår tankegangen bag denne handling, ingen ønsker at tage et tab, og ved at gøre dit stop loss ordre bredere markedet kan vende kursus og sætte dig på den vindende side af din handel. Desværre er dette sjældent tilfældet. Normalt udvide din stop loss grænse resulterer i en større tab ikke redde handel. Efter alt, er din handel allerede gør meget dårligt, og det er usandsynligt at skifte retning for at imødekomme dit tab. Flytning af din stop loss næsten altid øger din samlede tab. Det er langt bedre at lade handlen køre sit løb, eller endda afslutte handlen tidligt, hvis du ser det tydeligt går imod dig.

Regel nummer 3 - Aldrig dobbelt ned på en miste handel

Dette er en anden tragisk e-mini handel management fejl, som jeg ofte ser nye erhvervsdrivende indleder. Kriterierne for fordobling ned i min handel management filosofi er enkel, jeg har aldrig fordoble ned en taber handel. Hvis en handel, der allerede går dårligt er der ikke meget grund til at gøre det dobbelt så slemt. Alligevel er det ikke ualmindeligt at se individer tilføje til at miste positioner for at sænke deres breakeven stilling og håber, at handlen bliver i deres retning. Håb er ikke en rentabel handel stil, og handel på hold alene et dyrt forslag. Kort sagt, holde fast i din oprindelige antal kontrakter og lad handlen spille ud.

Regel nummer 4 - Never Let en vindende handel og blive en miste handel

Jeg har brug for at kvantificere det en smule, før jeg forklare min kriterium, fordi det ikke er ualmindeligt, at en handel for at få et par flåter til den positive side, og derefter vende retningen, det er ikke den type vindende handel jeg vil diskutere i denne sektion. Men når min handel har nået 6 ticks i overskud jeg generelt flytte min stop loss til breakeven. Hvorfor? Når jeg i de penge, jeg ønsker at bo i de penge, og hvis handlen begynder at bevæge sig mod min position ved jeg, at det værste, jeg kan gøre, er break-even. Dette er en af ​​de få gange er det klogt at flytte dit stop loss. Men i at flytte dit stop loss, du sænke din risiko ikke øge din risiko. Når du er i penge, ophold i pengene.

Sammenfattende har vi kigget på regler, der vil hjælpe nye og kæmper handlende forbedre deres bundlinje profit. Det er vigtigt at overholde disse regler på alle tidspunkter, og der er ingen undtagelser. At lære at være en disciplineret erhvervsdrivende på handelen ledelsesniveau er afgørende for at blive en succesfuld erhvervsdrivende.