mandag den 2. september 2013

E-Mini Trading: Trading omdrejningspunkter effektivt


 Lad mig sige fra starten, at der er et stort antal personer, der er stærkt afhængige af handel daglige omdrejningspunkter i deres e-mini handel. Jeg er ikke en af ​​de personer, men jeg kortlægge daglige svinger som en referenceramme i min handel. På nogle dage, betaler markedet, specielt opmærksomme på pivots og på andre dage de er helt irrelevante, som om de ikke eksisterede. Jeg har endnu til at finde et system, der kan fortælle mig, hvilken dag pivot punkter vil være relevant, og på hvilke dage de kommer til at være irrelevant.

Den grundlæggende formel for beregning drejetappe er:

Pivot point = P = (H + L + C) / 3

Første område af resistens = R1 = 2P - L

Første område for støtte = S1 = 2P - H

Andet område af resistens = R2 = (P-S1) + R1

Andet område for støtte = S2 = P - (R2 - S1)

Der er dog en række forskellige omdrejningspunkt systemer, som du bør være opmærksom. Disse systemer omfatter:

  Floor Pivot Points: Disse beregninger er omtalt ovenfor. De har været populære hos de handlende i år og beregne op til tre support / modstand niveauer. Du kan faktisk få mere støtte og modstand niveauer ved at fortsætte formel, men det er generelt ikke nødvendigt.

  Woodie s Pivot Points: Dette omdrejningspunkt system svarer til gulvet formel, men bruger en anden beregningsmetode. I dette system er mere vægt fremhæves i afslutningen af ​​den foregående periode. Jeg personligt bruge denne særlige pivot system.

  Camarilla Pivot Point: Selvom det ikke udtrykkeligt er defineret som omdrejningspunkter, systemet identificerer otte niveauer, der ligner support / modstand niveau for en given periode. Oprindelsen og metode i dette system er uklar, og de nyder begrænsede popularitet.

  Tom danmarks Pivot Points: Dette system er en anden hybrid omdrejningspunkt system designet til at forudsige de op-og nedture i et udvalgt handel tidsramme.

Som du kan se, er der en række systemer, at de handlende bruger til at beregne svinger. I den sandeste forstand er svinger en ledende indikator (selvom hypotetiske) for markedet ydeevne og retningsbestemmelse. I min erfaring, bruger de fleste forhandlere Floor Drejer og Woodie s tapper, mens et mindretal benytter de to andre pivot-systemer. Uanset deres effektivitet, er det et dagligt ritual for mig at trække i bestemte svinger på min chart. Det bør være en vane, bør du også udvikle.

Sammenfattende har vi påpeget, at drejer kan være meget vigtigt på bestemte dage og på andre dage kan være af mindre betydning. Jeg har endda set dage, hvor i løbet af formiddagen session markedet ignorerer omdrejningspunkter, men i eftermiddag er det klæber til dem strengt. Alene af den grund bør pivots være på din daglige chart. Vi har også identificeret en række forskellige pivot beregningsmetoder og påpegede de mest populære systemer i brug. For de fleste mennesker, vil Floor Drejer være et logisk udgangspunkt, og eksperimenter med andre systemer kan forbedre din handel.