fredag den 28. marts 2014

Opsætning Effektive Emini Charts


 Denne tutorial forudsætter, at du bruger TradeStation software. Du bliver også nødt til at være tilmeldt TradeStation tidstro Emini data feed , kan du logge ind på din TradeStation konto online for at sikre, at dette er tilfældet . Realtids- CME data abonnement er $ 25 om måneden, som du måske ønsker at tilføje en række andre markeder og indekser for din smag. Abonnementsprisen disse data er desværre en del af at drive forretning .

De nyere versioner af TradeStation har muligheder for data streaming. Jeg foreslår, at du slukker download hastighed optimering indstillinger for streaming kryds data finder du mulighed for dette i dine TradeStation Netværk.

Brug @ ES TradeStation symbol for at plotte dag og nat sessioner - dette er nyttigt for kryds kortlægning . For tidsbaserede diagrammer, du måske ønsker at bruge the@ES.D symbol for at plotte kun dagen session. For alle skemaer bruger samme format Symbol indstillinger , jeg bruger " Exchange" for tidszone og "Handel Volume" for volumen.

Set Up Indikatorer

Jeg bruger de samme indikatorer for alle mine Emini diagrammer. De er designet til at være effektiv på tværs af tider. Dette giver mig mulighed for at vise flere tidsrammer samtidigt, og fortolke dem effektivt uden at skulle " skifte gear " mentalt fra ramme til ramme . Dine indikatorer er en vigtig del af din dag for handel med succes , så vælg dem omhyggeligt. Husk, at mere er ikke altid bedre - du nødt til at have nok information til at gøre gode handel beslutninger , men ikke så meget information , at du er distraheret af detaljer.

Multiple Time Frames

Jeg finder det nyttigt at have tre side -by-side Emini diagrammer kører på forskellige tidsrammer. Selv om hver er sat op med de samme indikatorer , jeg bruger dem til forskellige formål. Den længste tidsramme jeg bruger er 4.500 flåter , for at kunne fastslå storstilet opadgående eller nedadgående tendens. Den anden tidsramme er 1.500 flåter . Denne tidsramme er den primære signalering ramme , jeg bruger den til at afgøre, om jeg skulle komme ind på markedet . Den mindste ramme , 500 tæger , er en detaljeret diagram for præcis timing indrejse. Det bliver relevant , efter at 1500 - kryds diagram har indikeret en stærk indgang lejlighed . Hver gang rammen er 3 gange hurtigere end den næste større ramme.

Jeg håber, at disse tips vil give dig nogle mere klarhed, når du konfigurerer Emini hitlisterne i dag handel. Bemærk, at du kan bruge lignende processer for andre futures markeder såsom mini- Nasdaq eller mini- Dow , du måske nødt til at justere tick tællinger af dine tidsrammer , hvis du gør .