fredag den 28. marts 2014

Har du den tankegang af en Pro eller Amatør Trader ?


 Som vi fremskridt langs vores rejse mod at være succesfulde erhvervsdrivende , vi ofte finder det største problem, vi er nødt til at beskæftige sig med , er os selv.

Dette er ikke en dyb erklæring - alle som studerer handel er altid at blive mindet om, at handel er '20 % om systemet og 80% om sindet "Og alligevel , hvor mange håbefulde handlende virkelig forstår denne udtalelse? Jeg vil foreslå , at ikke kun meget få håbefulde handlende forstår dette, men at en god del af de handlende , der tror , de har udviklet den tankegang , tro kun dette, fordi de går igennem en lilla plet i deres handel og tjene penge.

Hvad sker der med disse virksomheder , når deres lilla patch slutter, og de ​​oplever en køre tabere ? Er deres tankegang tilstrækkeligt " modent og udviklet som en erhvervsdrivende« , at de accepterer denne uundgåelige perlerække af tabere og blot spænde ned og holde handel deres plan ?

Jeg ved, jeg har en lang vej at gå, før jeg kunne se dig i øjnene og med 100% tillid fortælle dig, at jeg havde udviklet ' den handlende tankegang ". Der er en masse ting , som jeg gør lige som en erhvervsdrivende , og jeg ved, jeg er at udvikle den tankegang , men der er stadig ting, jeg gør forkert, det minder mig, jeg har en lang vej at gå.

Udvikling af den rette mentale tilgang til markedet tager en utrolig mængde af erfaring og forståelse - der er noget reelt alternativ til dette. Du er nødt til at opleve eufori af en stor handel , og den ligefrem elendighed en dårlig. Du er nødt til at lære at sætte disse følelser til side og komme videre. Og det er utroligt hårdt .

Hvor mange af os har set en bestand raket 10,20 eller endog 30% i vores retning lige efter vi lukket vores position ( hvad vi troede ) var en meget flot 5 % ? Hvordan gik det gøre os føler ? For mig , når dette sker jeg stadig regne ud, hvor meget jeg tilbage på bordet og tænke ' hvis bare '! Hvad jeg skal gøre , er først klappede mig på skulderen og minde mig selv om , at jeg tog en fortjeneste, og derefter arbejde på at forbedre min exit-strategi .

Og hvad med de tidspunkter, hvor vores stopper udtages kun for den bestand til raket igen i vores retning? Hvordan dette gøre os føler ? For nogle af brug , vi bebrejder de professionelle, de gik tydeligvis fiskeri efter vores stopper ! Men hvem sætter handel på ? Os eller de professionelle ? Hvis du accepterer ansvaret for din handel så er du godt på vej til at udvikle den rette tankegang .

De fleste forhandlere vil have hørt om Mark Douglas - er manden med rette krediteret med at skrive en af ​​de bedste bøger om handel psykologi rådighed - Omsætningen i Zone. Jeg hele tiden minde mig selv om , hvad Mark hovedbudskaber er;

 

 Alt kan ske .

 Du behøver ikke at vide, hvad der vil ske næste for at tjene penge.

 Der er en tilfældig fordeling mellem gevinster og tab for en given sæt variabler , der definerer en kant.

 En kant er intet mere end en indikation af en højere sandsynlighed for en ting der sker over en anden .

 Hvert øjeblik i markedet er unik.

 

Tænke over, hvad disse meddelelser egentlig giver mig en indre ro , når de handler , og det er helt afgørende i retning af succes .

For mig , en stor del af at udvikle en handlende tankegang er i at have en handel plan . Og ikke bare noget, du har kastet sammen , fordi » enhver erhvervsdrivende har brug for en plan ", men noget, du har udviklet sig over tid , der beskæftiger sig med alle aspekter , der er nødvendige for at gøre dig succes . En god handel planen dækker off ikke kun strategier, du vil bruge , men også finansielle krav , belønner systemer, hardware og software krav og din handel discipliner (for at nævne nogle få) .

Trading er en virkelig hård måde at gøre en levende, men ville du virkelig forvente en profession , der tilbyder ubegrænset upside til at være let at mestre.

AtticManTrader rejse fortsætter ......