fredag den 28. marts 2014

Hvornår skal du ved, det er tid til at Quit Working og mål for økonomisk frihed?


 I det øjeblik er altid ret. Formålet med økonomisk frihed er, hvad der skal undervises i gymnasiet at kunne undgå alle disse år af smertefulde og ubrugelig tid brugt under vores såkaldte " uddannelse" .

Formel uddannelse er baseret på overflod af generelle kundskaber, som er helt ubrugelig til at generere penge i det virkelige liv , fordi uddannelsen er General og det er ikke Specialized .

Ingen lære os at investere de penge , hvordan man får kanterne for at nå den økonomiske uafhængighed , hvordan man omgås sind , som vil hjælpe dig til at nå dine mål.

De bare fylde vores sind med dumme og negative overbevisninger som: " Gem og beholde pengene , arbejde hårdt for at få penge og alt dette latterlige og skadelige udsagn, med gentagelse bliver en sandhed og følgelig en tro "

Hvis du føler , at du arbejder hårdt og du går ingen steder , er det fordi du har ret. Du vil aldrig gå nogen steder at arbejde for en anden. Hvor mange flere år, du nødt til at indse , at hvad du har gjort i år, og hvad dine forældre og venner, som nu er pensioneret og brød eller stadig arbejder for en anden , er den gennemprøvede kendsgerninger, som du vil følge den samme skæbne?

Lyt til mig , meget omhyggelig finde et kursus til at omprogrammere din underbevidsthed og fjerne alt det overflødige , du har i dit sind , alle de negative overbevisninger , alle de religiøse udsagn som Himmeriget hører til de fattige, rigdom er onde , og penge er ikke alt i livet . Hvis du ikke gør det , vil du være i evig BENÆGTELSE mode.

Derefter finde et kursus, der lærer din kant på hvordan dagen handel eller Invest, for mig er det den bedste mulighed for at skabe velstand , den hurtigste, og lovlig måde .

Lær at leve og tjene penge på din egen og selv mens du sover.

Forstå denne erklæring, som er en del af mit trossystem :

" Du behøver ikke tjene penge arbejder hårdt , du tjener penge at sætte penge til at arbejde for dig!

Så først derefter vil du erobre tilbage dit liv, og du vil stoppe med at være en slave, ja det er, hvad du ofrer familie og personlige tid i en udveksling af en dum løn , der går tilbage til de samme personer , der ejer dit hjem, udlejere , eller de samme mennesker , der gav dig penge til at købe, hvad du har.

Denne måde at leve Du har gør dig ulykkelig , og din fremtid er apokalyptisk , og der er ingen måde at ændre det, medmindre du handle nu.

Min vigtigste motivation kom en dag, at jeg besluttede, at jeg ønskede at starte drageflyvning, at se alle de beløb, nødvendig, og den tid, du har brug for at udføre sådanne fantastiske sport gjorde mig indse, at mit liv var fejlagtig , og jeg fulgte besætningen.

Så jeg besluttede at blive ulven.

Håber denne artikel har hjulpet dig til at forstå, at du er en tjener og ikke en MASTER .

Hvem vil du være?

Husk, du kan være , hvem du ønsker at være!

Det er ikke, hvad du er, er hvad du accepterer at være!